Funda2735 Mamajoo aldım dün 180 cc çıkardım ilk aldığım gün tüm gün doluydu göğüsler bugğn sağdan 10 cc anca çıkıyor sanki çekmiyor gibi zaten sütüm az solda 40-50 cc çıkıyor ama sağ …
Dilkusa Funda2735 Benim pompamda Mamajoo ilk haftalar çok iyi çekiyordu ama 2. Aydan sonra aynı dediğiniz gibi oldu, süt olduğunu hissettigim zaman bile 20-30 ancak çıkartıyor. Bir de çekerken boğuk ses çıkarmaya başladı.
Nurrrsss Funda2735 öyle diyolar genelde ben emziriyordum hasta oldugum için sagıp veriyorum az önce mesela soldan 80 çıktı saga geldim sıfır ama var hissettim tam 3 dakika çekmede açıldı ve geldi öyle olabiliyor
Funda2735 Nurrrsss yok 10 dk falan bekledim açılsın diye masaj modunda bir iki damla geldi sonrası yok
Funda2735 Dilkusa yok bu ikinci günüm normalde de sütüm öok değil ama bı kadar da az değildi boşa canım yanıyor bekle bekle
Berilsmom46 Dilkusa pompanın üst kapağını iyi sıkın ya da ucundaki silikon vakumu mu acaba tam oturamadınız bende de o şekilde olmuştu üst kapağını tam kapatamamışım o yüzden olmuş belki sizinki de öyledir
Nurrrsss Funda2735 valla yememe içmeme bile baglı değişiyo ama genelde 4 saatte bir 125 cc çıkıyor ama bilinki hiçbir pompa bebek gibi çekemez münkünse emzirmeye çalışın
Kurtlarkuslaralemi Funda2735 canım pompa isini bilmem 2 tur pompa kulandım ama dediğin gibi sütüm varken az çıkarttı. Bende satmayı bırakıp emzirmeye baktım. Çocuk emiyor doyuyor kilo alıyordu. Ama pompa süt çıkarmıyordu. Bazı memeler böyle oluyormuş. Ama belki pompadan da kaynaklıdır.
Funda2735 Nurrrsss keşke düzenli emzirebilsem bebeğim de o kadar düşkün ki ama maalesef veremiyorum artık
koalanin Funda2735 sagmaya alışkın olmayan memeden sut düzenli gelmez 2 saatte bi düzenli sagarsaniz zaman geçtikçe cogalir bi iki kere sağım yapıp çoğalmasını beklemeyin
Kurtlarkuslaralemi Funda2735 evet malesef çok kötü oluyor bende 1 ay çekmiştim açıyı asla iyilesmiyor . Emmiyorsa yapacak birşey yok zaten biberonla vermeye devam et. Sağım makinesiyle de mi acıyor goguslerin