DenizSerap karın kaslarım var belım guzel ınceldı eskıdende hep spor yapardım evde, dusunuyorum son care olmazsa spora gıtmeyı ama şu aralar musaıt degılım hem bebege bakan yok hemde maddı acıdan. Fazla kılom yok eskı kıloma donmek ıcın 1-2 kılo fazlam kaldı karnım dumduz oldu hatta baya baya ıcerı ceke bılıyorum ama azıcık alt karın var ıste