Narin9 cok guzel baslamisti konusu cok guzel islenebilirdi, keske tek sezon yapip bitirselerdi dedim. Son sezonun yarisina kadar geldim. Devam edemedim. Ama yarim birakmayi sevmedigim icin bir ara izleyecegim. Dark in turkce versiyonu gibi dusunebilirsiniz. Darkta bi iki sahne vardir toplasaniz izleyebilirsiniz.
Ayrica Anne with an E yi izleyin onu seversiniz. Ingiliz kraliyet ailesinin hayatini ve o donemdeki olaylari anlatan Crown u da oneririm izlemediyseniz.