Narin9 ben ızledım gızemlı konuları ve ayrıca Gobeklıtepe bana farklı gelıyordu dıye. Yanı normal wow super dıyemıycem. Fatmayı ızlemedınse ızleye bılırsın, ayrıca yabancı olarak Dark baya baya kafa yakıyo, cocuktan zaman bulursam yenıden ızlemek ısterım hamıleyken ızlemısdım