berkusbalii Sinon Masallah ne mutlu size inşallah hep böyle devam eder. Gerçekten ben varım burdayım diyor hareketleriyle
2guzelinannesi berkusbalii ben bazen sirf bagirmamk icin oturup agliyorum inanin yemin ederim cunku ben deidkce inatlasiyor
Deletedmom5284 Kardeşimden hatırlıyorum ki bir çocuğun en zor yaşı 3 ve 4müş gerçekten bak ne dersek yapmazdı asla aslaa tam tersi olcak
RuyasMom berkusbalii yeğenim 3 yaşında felaket birşey ya bir dakika yerinde durmuyor kız. Ablamı deli ediyor kadın sinir hastası oldu tek başına uğraşıyor maalesef 2 sene önce eşi yani eniştem vefat etti onun psikolojisini atlatamadan bide kızının bu sendromları çıktı. Çok zor bu 2-3 yaş sendromları ya daha benim kızım 6,5 aylık ama yeğenimde yaşayıp gördüm büyümüşte küçülmüş resmen
berkusbalii RuyasMom ablaniz için daha da zor geçiyordur. Akşamları babası ilgileniyor da ben dinleniyorum biraz. Sinir hastası olmamak elde değil birde bagarmak istemiyorum daha da cozutuyo
AsyaninAnnesiiii berkusbalii sormayin ya sacma sapan aglama krizi,bagirma, laf dinlememe ,hiç beklemedigim anda vurma ,ısrar, hazir cevap ayyyyyy 3 yaş emojisi olsam.🤕 bu olurdum kesin. 😂
Meleknrb berkusbalii ya yerim onu🤣🤣🤣 Allah yardımcınız olsun benimki ne zaman öyle olucak acaba hayal ettimde güldüm biraz yanlış anlamayın
tenceretavakuskana 5 ysında ama 15 gıbı ergen trıbu cekıyoruz 😂bıldıgını okuyo sureklı bısey ıstıyo ve anında olması lazım sabır denen seyden bıhaber naparsak yapalım degısmedı degısmıyo💁🏻♀️Karakterı bu demek kı dıyıp sakın kalmaya calısıyoruz yınede ısrarla anlatıyoruz bakalım
berkusbalii tenceretavakuskana 2 yaşında yavaştan başlayan ergen tribi 15 e kadar gidicek görünen o demek 🤷 bolca sabırlar