Merhaba iyi akşamlar herkese.
Bu 3 yaş sendromu neymiş arkadaş canımdan bezdirdi beni. Kızımı taniyamiyorum artık o kadar çok değişti ki şaşırıyorum. Hiç bir dedigimi yapmiyo duymamazlıktan geliyo beni. Ne dersem zittini yapıyor. Güzelce konuşuyorum dil cikariyo göz deviriyor. Herşeyi ben bilirim havasında. Hadi gel güzelce kahvaltıni yapalim hemencecik buyuyelim dedim tabağı ters çevirdi döktü herşeyi masaya. Misafirliğe gidemiyorum hiç yerinde durmuyor kimseyi dinlemiyor kendine dokundurtup sevdirmiyo. Annem seviyo sariliyo annemi itiyo suratına vuruyor. Sürekli tripli bı halde. 3 yaş sendromu bu kadar olur mu ya şımarıklikla karıştı sanırım bizim kizinki. Sizde durumlar nasıl ? Nasıl başa çıkıyorsunuz ?