Neslihan-55 bestlak damla dışın da her şeyi denedim acaba bende mi denesem ne yapsam ama olabildiğince de az gelen göğsümü vermeye çalışıyorum da düzelmeye başlıyor bilmiyorum moral gerçekten önemli bende üzülüyorum ister istemez neden az geliyo diye nasıl aticam bu düşünceyi onu da bilmiyorum 🙄