Kızım 16aylık 2.ci ayından beri sadece sağımla besleniyor göğsüm 3.5aylıkken falan terbiye oldu yumuşakken gelen sütle göğsüm sert olduğunda gelen süt arasında hiç cc farkı olmadı hep aynı cc süt geldi siz şimdi emdiği için miktarı görmüyorsnz ve yumuşak diye acaba sütüm mü yok diye düşünmeyin ben sağımla miktarı gördüğüm için yazmak istedim yumuşak meme demek süt yok demek değil🌼