Gizemisss Deletedmom_105 evet doğurmak cok kolaymış ya. Asıl zor olan ondan sonrasıymış😢😢 bide bişey sorcam size. Uyku eğitmini nasıl vermeliyim😢
Deletedmom_105 Gizemisss ben doğar doğmaz yaptım, gece gündüz ayırımını yaptım, bebeğim doymuyor diye mamada verdim, gündüz olduğunda ses gürültü ışık herşey mevcuttu, gece olduğunda sessiz, karanlık olurdu, 1 ay yaptım ve hep aynı saatlerde uyuttum😍
Gizemisss Deletedmom_105 hee okadar mı canım. Onu bende yapıyorum şuan ama. Eğitim almış oluyormu öyle😅
Superisi_0 Etugc3 ben zaman buldukça agliyodum ya ah o gunler cikmiyo aklimdan dogumum zor olmuştu normal dogum 😂😂
Atlasalinandme Minnosannesiii 14 gunluguz, sizinle aynı şeyleri yasiyirum, özelikle akşam bastırıyor banada
Minnosannesiii Atlasalinandme bizde bugun 14 günlüğüz inanın gün sayıyorum birazcık büyüse bende bu psikolojiden kurtulsam diye