Oldugugibibiri benim bebegim de 4bucuk aylikken bronsiolit oldu 1hafta igne kullandik hava verdik hava aksam ventolin hava bide zaditen kullandik sabah aksam 2 haftaya duzeldi baya kotuydu cigerine inmis cok oksuruyodu hiriltisi vardi zor nefes aliyodu mama icmiyodu falan suan 6 ayligiz duzeldi cok sukur canim sikma canini duzelir doktor ne dediyse onu yap sen