Oldugugibibiri Bebeğim doğduğundan beri burun tıkanıklığı sıkıntısı vardı. 2 kez farklı doktorlara götürmüştüm yenidoğanda tıkanıklık olur demişlerdi. Bugün artık nefes alamaz duruma geldiği için doktora götürdüm. Başka bir doktora. Bronşiolit teşhisi koydu çok üzgünüm zaman kaybettiğimiz için. Belki başından hiçbir şeyi yok denmeseydi tedavi olup bronşlarına inmeyecekti. Zaditen verdi doktor sabah akşam 2şer damla dedi. Kullanan var mı bronşiolit geçiren var mı? Tablo ağırlaşırsa emerken tıkanma olmaya başlarsa hastaneye yatış yaptıracağız dedi. Tedirginim.
Birmelekmeselesi46 Oldugugibibiri Çok geçmiş olsun bebeğiniz kaç aylık acaba? Zaditeni bizde bahar alerjisi için verdiğini hatırlıyorum çünkü doktorumuzun. Geçen hafta bizde öksürük tıkanıklık sebebiyle doktora gittik bronşit dedi. Buhar verildi hemen evdede devam ediyoruz. Katerin diye soğuk algınlığı ilacı verdi oda çok iyi geldi canım. 🙏🏻
Noname2 Oldugugibibiri önce antibiyotik ve hava kullandık havayı günde 4 kez kullandık 5 gün boyunca geçmedi gittiğimizde bu damlayı verdi 2 gün onu kullandık ve 3 gün havaya sabah akşam olarak devam ettik hiç uyuyamazdı damla iyi geldi insallah sizin bebişte iyileşir hemen ❣️Geçmiş olsun 😘
Gulsenturkseroglu Oldugugibibiri benim bebegim de 4bucuk aylikken bronsiolit oldu 1hafta igne kullandik hava verdik hava aksam ventolin hava bide zaditen kullandik sabah aksam 2 haftaya duzeldi baya kotuydu cigerine inmis cok oksuruyodu hiriltisi vardi zor nefes aliyodu mama icmiyodu falan suan 6 ayligiz duzeldi cok sukur canim sikma canini duzelir doktor ne dediyse onu yap sen
Ninoya30 kahvekolikk zaditen kaç gün kullanılıyor acaba sordunuz mu doktira . Bizedd verdi doktor ama sormayi akıl edemedim süresini
Oldugugibibiri Bronşoilit kalıcı hasarlar bırakır mı? Ciğerde? Yani zatürre, bronşit, astım vs gibi bir şey oluyor mu Allah korusun🥺
kahvekolikk Oldugugibibiri eğer düzgün tedavi edilirse bırakmaz ama eğer edilemezse evet bırakıyor. Birde bebekliğinde bronşiolit bronşit olan bebekler çok daha hassas oluyor en küçük bir gribal enfeksiyonu bile ağır geçiriyorlar 😔
Oldugugibibiri kahvekolikk hay allahım ya 😢 resmen doktor hatası oldu. Bebeğim 8. Gün bu belirtileri vermeye başlamıştı o zaman bir doktora götürdüm. Yenidoğanda olur bu belirtiler takılmayın dedi. 1 ay daha devam edince yine başka doktora götürdük o doktor da endişelenecek bir durum yok serum fizyolojik damlatın açılır dedi. Yani nasıl vicdanen rahat oluyor bu insanlar ufacık bebeklerin günahlarına giriyorlar böyle umursamaz davranarak
kahvekolikk Oldugugibibiri benim oğlum 2 aylıktı burun tıkanıklığı ve öksürük başladı 3 tane doktora götürdüm burnunu aç bir şeyi yok dediler sonra bir tıkandı kollarımda mosmor oldu başka bit doktora götürdüm ilaç verdi ama tabii çok geç kalmış bronşitin sınırına gelmiştik o günden sonra en küçük bir şeyde hasta olmaya başladı 8 aylık şu an ciğerlerine indi hastanede yatıracaklardı yer yok diye Eve geldik ventolinler şuruplar alerji ilaçları iğneler havada uçuşuyor 2 hafta oldu hâlâ her gün iğne yapıyorlar artık bacakları mosmor oldu. O yüzden sakın hafife alma gerekirse 50 tane doktora götür ama geçer deme öyle bir illet ki yapıştımı gitmek bilmiyor
Oldugugibibiri kahvekolikk burun tıkanıklığı 8 günlükten beri var ama öksürük çok şükür yok. Bugün birkaç Kez öksürdü sadece. İnşallah geç kalmamışızdır. İnşallah Allah evlatlarımıza acil şifa versin çok geçmiş olsun size de
Ynianne Kızım tam 3 aylık 5 gün önce öksürük burun tıkanıklığı balgam şikayetiyle gittik ciğer filmi çekildi zatürre ye çevirmemiş ama bronşiolit dedi. İğne yapıldı ve hava veriyoruz evde antibiyotik kullandık bugün bitti. Şuan çok çok daha iyi. Zatürreye çevirmesi kötü bronşiolit bronşit başlangıcı kendinizi korkutmayın
Oldugugibibiri Ynianne geçmiş olsun umarım bizimki de erken teşhistir. Yarın profesör doktora görüneceğiz. Film vs çekilmedi çünkü bakılmadı ciğerlere bugün
Oldugugibibiri Noname2 damlaya yeni başladık ama inanılmaz uyku yaptı. Hastalıktan değil sanıyorum damladan kaynaklı bu uyku hali. Bebeğim resmen baygın yatıyor. Saatiyle emmeye uyanırdı şimdi ben uyandırıyorum. Hep şikayet ederiz uyumuyor diye ama hasta olmasınlar da varsın uyumasınlar 🥺
Gulsenturkseroglu Noname2 aynen bizde 4kere hava kullandik antibiyotik vermisti sonea 2haftaya kadar duzeldi cok sukur 😇