Kumru_ Doğumunuzu başlatmak için çaba gösterip sabırsızlanmayın lütfen tehlike oluşturabilir, gelecek olgunluğa erdiğinde kendi doğacaktır. İki ay boyunca yürüyüş yaptım, hurma yedim, sık duş aldım ama yine kendi vaktinde doğdu kızım. Anne karnında olması çok daha sağlıklı ve güvenli.
Hurmanın açılmaya faydası yok ama doğumdan sonra hemen süt getirme gibi bir özelliği var bir o etkisini gördüm.
Ve doktorum bir duvara yaslanıp bacakları hafif açarak yavaşca eğilip oturur pozisyona gelip geri kalkma egzersizini tavsiye etmişti. Doğum zamanı en çok fayda gördüğüm egzersiz oldu. Ne de olsa yatsanız da egzersiz de yapsanız doğuma kadar sancı devam ediyor o sebeple en iyisi o vakti sağlıklı ve faydalı değerlendirebilmek.. 🌸 hayırlı ve sağlıklı doğumlar dilerim 🙂