Bilgemayse benimde arkadaşım kullanıyor kızı aşırı kusuyordu. Sigaradan dedim ben ona. Bebek bu kusar felan dedi hep. Bende de bebek var dedim kusar da onun ki baya kusuyordu . 3.aydan sınra kusma cok azalır genelde onunkinde 8ay oldu hala kusuyor. 6. Ayda emzirmeyi bıraktı. Son 2 aydır mama yiyor cocuk hala kusuyor. Anne sütünden geçen sigara reflü felan yapar mı bilemiyorum. Yarın doktora soracaklardı. Hamileyken ya da emzirirken farketmez ama kesinlikle bu dönemde sigara tüketmemek lazım.. Bende normalde kullanıyordum ama o dönem ara vermiştim. Şimdi tekrar başladım🤦🏼♀️. Tabii kolay değil. Umarım tüm anneler o gücü bulabilir🙏🏻