Arkadaşlar merhaba
Benimle aynı dönem doğum yapan bir arkadaşım var. 6 ay emzirdikten sonra mama ve meme gidiyorlarmiş
Sigaraya başlamış stresli bir dönem yaşıyor
Şimdi emzirince bebek mutlaka anne sütünü kusuyurmuş. Sağıp verse de aynı şekilde mama ve ek gıdayı değil kesinlikle anne sütünü kusuyor diyor. Sigara içip emziren var mı? Sigaradan sütün tadı değişir mi acaba? Bilgisi olan yazabilir mi?🥰