tenceretavakuskana Buharda haslıyorum ben elmanın son gunu bugyn yarın armut verıcem yıne buhrda yapcam guzel yumusuyı
tenceretavakuskana RuyasMom ben baktım hıc degısmedı😂🤭su da haslarken tadı gıdıyo ama buharda olmadı altta koydugum sudan eklıyorm kıvam alması ıcın o suda zaten elma suyu gıbı oluyo rengı tdı falan