Aselinannesii6 canım. Benim kızım da sureklı ayaklarını kaldırarak yuruyor tam olarak parmak ucu olmasada parmak ucu gibi. Dumduz yere basmıyor. Tabbıkı bastıgı oluyor ama ben gozlemlıyorum parmak ucu gibi de yapıyor gunde ıcınde bir cok kere sizde ne zaman duzldı