Merhaba, benim oğlum da 9,5 aylık. 1 aydır ayakta duruyor tutunarak. İlk başlarda o da hep parmak ucundaydı. Yeni yeni ayaklarına tam basarak sıralamaya başladı. Bazen koltuğa tutunarak durduğunda bazen parmak ucu, bazen tam basıyor. Bu çok normal hiç merak etmeyin. Düzenli gittiğimiz doktoruna da sormuştum, olması gereken böyleymiş. Zaman geçtikçe tam basarmış. Hatta yürümeye başladığında da yan basacakmış. Tam basması zaman alıyormuş ve gelişiminin normal bir göstermesiymiş, bütün bebekler aynı. Endişelenmeyin 🤫