aynen emeği çok valla ben kıyamıyorum bile satmaya 😂 çok olduğu için satıyorlar şifa resmen onlar hiç başka yağ kullanmıyorlar ciltlerinden belli kırışıklıkları bile az valla ben önceden zeytinyağ yiyemezdim kokuyor diye hakiki zeytinyağıyla şimdi herşeyi yapıyorum