Irmakprensesinannesi Cereninkuzusu3011 3 saat bir az cnm benim saat başı hem emzir üstüne mama ver ben osklde sarıldıktan kızım yırttı ewde atlattık benim kızımda şuan 4 aylık tam ilk doğduğunda 1 hafta her saat hem emzirdim hem 25 cc mam yedi sütünü sağ onu ver mesela 1 haftada hiç bisi kalmaz rahat ol hastanede sonuçları olumsuz çıkarsada dediğim gibi yaparsan hastaneden taburcu ewde 1 hafta böyle beslersen hiç bisi klmZ
Birdunyabircennetannesi Cereninkuzusu3011 Anlıyorum canım benim anlıyorum inan ben hastaneden gitmeyeceğim kapıda duracağım dedim eve zor götürdüler sen düşün. Küvöze alacaklarını duyunca sarılıp ağladım bir ton ama şuan düşünüyorum da gülüyorum bak düşün gülüyorum. Geçiyor sonunda kavuşmak varsa beklemek güzeldir🙏 Dediğim gibi inşallah öyle bişey olmaz ama olursa yıpratma kendini onun sana ihtiyacı olacak sütünü kestirme kendini yıpratıp. Rabbim şifa versin 🙏
Cereninkuzusu3011 Kızlar biz evimizdeyiz sarılık olmadık çok şükür değerlerimiz güzel çıktı kilo almaya başladı ve taburcu oldik Elhan 🤲 hepinize fikirleriniz ve ilginiz için tek tek çok teşekkür ederim ☺️ rabbim hepimzin evlatlarına sağlık versin 👋
TunisS Cereninkuzusu3011 Sadece 1 gün kalıyor bence o kadar üzülmeyin çoğu bebekte oluyor sonra geçiyor