Cereninkuzusu3011 öncelikle bebeginiz hayırlı olsun 😍 bizimde kan uyuşmazlığından çok hızlı yükselen bir sarılığımız vardı yatış dediklerin de ne çok ağladım üzüldüm 1 gece kaldı ve iyi ki kaldı hemen atlattık 15. Gün de tamamen bitti sarılığımız çıktıktan sonra da en fazla 1 saate bir besledim hiç aç bırakmadım eğer yatış olursa da hiç üzülmeyin onun sağlığı için bu ,lohusaligin ve yeni anneliğin vermiş olduğu şeyle kendimi perişan ettim ve sütüm kesildi benim yaptığım hatayı siz yapmayın Allah başka büyük dertler vermesin ❤ sağlıkla büyüsün yavrunuz