ilkbahar A1se biz hiç üşenmiyoduk valla , en eylenceli kısmı oydu 👩💼 zaten kalem buzdolabı dibi tezgahtaydı, bazen iki üç bardak ta birden içiyoduk😂
A1se Yararlı önerileriniz için çok teşekür ederim deniycem ve yarıycağına inanıyorum🙏🏻😍🥰🌸peki önerdiğiniz bir su hatırlatıcı proğram var mı acaba?
Honki_Ponki A1se Kids de su haturlatıcısı var dı canım bana sürekli bildirim geliyo yatanaca valla iç diye ben içiyorum gerçi ben hatırlatmasada içerim dogumdan sonra kaldı alışkanlık bende
A1se Balkupum2505 Valla biraz önce 333 isimli profilin önerdiği tarifi yaptım aromalı su çok güzel oluyo limonla portakal kesip suyun içine koydum süper oldu bence sende dene.