Annekizz ben de aynı durumdaydım. 6.ayda doktor dedi 8de kan alınacak diye 2 ay stres içindeydim🙈 Sırf resmen bu yüzden 8.ay testlerini aksattım. 12.ayda verdik. Telefondan bir şeyler açtım o esnada. Hep öptüm. Güvende olduğunu söyledim. Ama tabiki daha işlem başlamadan bile ağlamaya başladı ve hayatında en uzun ağladığı zaman oldu 10dakika falan ağladı ama acıdan değil işte bunu bilmek bir nebze olsun rahatlatıyor insanı çünkü sakinleştirebilmek sana kalıyor sonrasında. Şöyle düşünün sadece ilk batma anında acı hissediyor aslında sonrasında tüpler dolarken acı kalmıyor. Acı çektiği birkaç saniye gibi bir süre. Siz ağlamayın sizi öyle görünce mutlaka etkilenir. Hissediyorlar. Ve bizim abarttığımız kadar etkileniyorlar çünkü enerjisel olarak bebeklerimizle bağlıyız, bizim her türlü hislerimizden düşüncelerimizden duygularımızdan etkileniyorlar. Ayrıca nice hasta sürekli tetkik yapılmak zorunda olan bebekler..ve annelerini düşünün🙄Bittiği anda en sevdiklernden bir şeyi hazır edin hemen onu gösterin verin. Çocuklar uykuda bazı şeyleri almaya çok açıktırlar. Uykusunda konuşun bu şekilde onun sağlığı için işlem yapılacağını sizin yanında olacağınızı güvende olduğunu ona anlatın. Benm bir arkadaşım çocuğu çok ağlıyordu aynı şekilde. Doktor seti alıp defalarca kez oyun şeklinde oynadılar. Muayneydi kan almaydı. Ve kan alınmaya gittiğinde hiç ağlamamış tüm hemşireler baya şaşırmışlar hatta. 1,5 yaşındaydı tabi ama bu çocuk. Fikir olsun diye yazdm ilerleyen zamanlar için. Ve kanı alan kişinn uzmanlığı da çok önemli. Tek seferde hızlıca alacak deneyimde bir hemşire olmasına dikkat edin. Ona göre bir yere götürün. Bebekler kapıdan çıktıkları anda unutuyor oyalanınca başka bir şeylerle biz abartıyoruz aslında.