Başlığa ne yazcamı bilemedim kızlar bebeğim 10 aylık 8aylıkken kan verdik kan değerleri düşük çıktı kan damlasını fazla kıllanıp 2 ay sonra tekrar gelin dedi. Ve o gün bugün nolucak? Kızımdan kan alınırken eşimde vardı 3kişi zor tuttuk kan alınırken ağladım bende kızım çok ağladı nefesi gitti morardı off çok kötüydü.. Yarın doktor çağrıyo ama eşim götürmem diyor almasınlar kan diyor. Açıkcası bende istemiyorum ama onun sağlığı için napıcamı şaşırdım 😔😔