Ozlemm-19 Ayrı odası yok ama 2.5 aylık kızım beşiğin de uyuyor. Yatak odamızda park beşik var. Yatarak emzirsem bile daklşnca beşiğe koyuyorum. İleride cok sıkıntı bence. Biraz daha büyüsün 6-7 aylık olunca onu da odadan cıkarabilirim bakalım duruma göre ayarlıcam.