Benimki 3 aylıkken gündüz kendi odasında beşiğinde gece de bizim odada anne yanında uyudu, 7 aylıkken gece de ayırdım başta tabiki alışmadı ama şimdi beşiğini seviyor 9 aylık oldu,ben erken ayırma taraftarıyım çocuğun aşırı anne düşkünü olmasını istemem, bağımsız olsun odasını yatağını bilsin istedim bide sonra ayırması daha zor oluyor