Woody her seferinde gösterdim zaten asla aralarına girmemiştim ama son bi gelişinde sevgilisini almış gelmiş bir ay olmuştu boşanalı onda da babam götürmüştü çocuğu Mesajlar attı geri getirmedi çocuğu gel al falan dedi çok korktum kaçıracak diye sonra zorla aldık geriye. Sonrasında da aileme bana falan çirkin mesajlar yolladı bende mahkeme aracılığı ile isterse görsün ya da insan olsun dedim onda da çıktı gitti ülkeden. Bi ara merak ediyorsa diye engellini kaldırdım hiç çalmadı telefon