Kızlar nafaka artırım davası ile ilgili bilgisi olan var mı? 13 aylık bebeğim var ona 500lira nafaka ödüyor eski eşim maaşı iyi memur ek gelirleri falan da sayarsak en az on bin kazancı vardır. Sizce artırım için dava açmalı mıyım? Bende çalışıyorum bu arada kredi ve hayat pahalılığından zorlanıyorum.