symsf_ylmz5 öncelikle sağlıklı olmasına çok şükür 🙏 benimle aynı şeyi yaşıyan biri daha varmış demekki her günmü herşeyemi ağlanır artık delirme noktasına gelmiştim inan ilaç kullanmaya başladım ama geçiyo sabret inanki geçiyo bana dediklerinde küfür gibi geliyodu benim kızım şuan 4,5 aylık yaklaşık 2-3 haftadır düzene girdik ama yaşadığımı bi ben bilirim bi allah çok zor bizde dünyanın tahlili yaptırdı doktor sonra değiştim yeni doktorumuz çok güzel rutine oturttu size tavsiyem her besinden sonra muhakkak 5 dk olsa uyutmanız karanlık sessiz odada bi süre sosyal hayat yok inanın işe yaradı bizim cadıda şimdi şimdi dışarı çıkartıyorum evet zorlanıyoruz ama o ağlama krizleri bitti ya şükürler olsun ölmek istiyodum artık düşünün birde bebeğinize sarılıp ileri geri sallanın kulağını ağzınızın yanına kafası omzunuzda anlatabildimmi bilemedim ama çok ağladığı anda pişşşş pişşşş yapın sakinleşiyo allah yardımcın olsun 🙏