Huysuz bebek çok zor. Kızımdan neler çektim doktorumuz bile sahittir. Komsularim, akrabalarim herkes acıyordu. 10 bucuk aylik su an kızım ve 9. Aydan sonra ayaklandi ben bir nebze de olsa rahatladim. Ama 9 ay çok cektim. Simdi de cevremdeki bebekler gibi asla degil ama en azindan ayaklandi etrafi kurcaliyor bir nebze daha mutlu. O kadar huysuzdu ki dis cikarma dönemini bile anlamadim. Çünkü zaten hep agliyordu.