Lisede mezun olduktandan sonra çalışmak için markete girmiştim.
Patrondan iskilleniyordum.
Sürekli bana baba gözüyle bakın felan sözleri diyip benimle konuşmaya çalışıyordu.
Muhattap olmuyordum.
Bir gece birlikte kapanışa kaldık.
Ben kasadayken bana gelip dedi ki
“Beni evlendirsene var mı çevrende kız var mı?” dedi. (Kendisi evli ve boşanma aşamasındaydi)
Hayır yok dedim.
Oda '‘gerçi çevreye gerek yok yanımda senin gibi güzel bir kız varken’' dedi.
Ay o an beynimden ateş çıktı.
Market reyonuna bir savurdum elimi.
Herşey yerle bir oldu.
Adi reseffiz dedim. Çantamı alıp çıktım.
Ama bunları çok korkarak yaptım. Kış ayıydı ve bulunduğum bölgede o geç saatlerde insan olmazdı. Ve adam güç kullanıp kapıları kapabilirdi. İnanın maket bıçağım vardı o an elimde sıkı sıkı tuttum.
Markette tek kişi bulunmak yasaktı.
Bölge sorumlumu aradım olanı anlattım.
Bir dahada gitmedim o işe.
Daha sonra öğrendim ki çalışan kızlara dokunmaya çalışıyormuş.