Ay hiç unutmam bir giyim mağazasında kasiyerlik yapıyordum.Mudurum ve diğer kasiyer arkadaşın arası çok iyiydi müdür dediğimde evli 3 çocuk babası adam kız ise benimle yaşıttı o zaman 18dim.neyse bunlar sürekli kol kola geziyorlar felan depoya iniyorlar gelmiyorlar :D molaya çıkacaz bekliyoruz kimse yok amma kafaya koydum yakalayacam bunlari diye her gelen personel yanyana yakalıyor bı gün cesaret geldi iceriside kalabalık bunlar aşağıda nasıl cesaretlendim ama😆😆 depo kapısını açtım merdivenleri üçer üçer indim baktim ki bunlar sarılıyor sonra demesinmi o kasiyer üstüme toz döküldü de onu çırpıyordu Mustafa bey diye :D ay ama suratları beş karış beni görünce neyse ben alacağım askiyi alıp çıktım kasaya ama dururlar mı o günden sonra yine devam ettiler depoya inmeye.sonrasinda tek tek yakaladı personeller şikayet edildi atıldılar 😆😆 sonra öğrendim ki karısı öğrenmiş ama çok seviyormuş kocasını ayrılmak istemiyormuş işlerinden oldular işte yazık.