1Dost
1Dost
Üniversitedeyken kampüs ormanında dolunayda yürümüştük 4 arkadaş, sonra da yüksek bir yapının üstünde ateş yakıp geceyi orda geçirmiştik. Orman başı boş köpek dolu ve bağırsan duyacak hiç kimse yok ve bütünn gece uluyan köpek sürülerini dinledik. Aşırı derecede tehlikeli bir şeydi ve bunu 2 defa yaptık. Cesaret değil de aptallık desek daha doğru olur sanırım ama yine de en harika deneyimlerimden biriydi hayatımda 😬