1Dost ayy ya ben eşimle aile danışmanlığina gidiyorduk eşimin seansıydi bende dışarda eşimi bekliyordum bi aile yanıma geldi oğullarınin akli dengesi yerinde değildi annesinj babasını dövüyordu babasının ayakkabilarini alıp atiyordu annesini boğmaya çalışıyordu, bana çok yakınlardı o kadar çok korktum ki gelip bana vuracak diye bide hamileyim karnım burnumda, etrafa saldırıyordu sürekli, yinede üzüldüm ve gidip annesiyle konuştum cocuk yanımda annesine tekmeler savuruyordu sakinlesmesi için bişeyler söyledim babasının yanına gitti, annesi bana dediki çocuk yanımızda böyle yapıyor doktorun yanında sakin duruyor bı türlü ispat edemiyoruz dedi kadının telefonunu istedim kadını çocuğun yanına yolladım çocukta iri yarı ergenlik çağında, videoya çektim çocuğu, videoyu alıp çocuğun doktoruna attım ama çok korkarak yaptım hepsini😃