Benim bebişte 20 nisanda doğdu çok şükür bi problemimiz yok ama geceleri hiç uyandırmıyorum zaten kendisi acıkınca uyanıyor 4 saati geçmiyor zaten çoğu zaman 2-3 saatte bir kendisi uyanıyor sabaha karşı biraz gaz problemi oluyor onu da hafif atlatıyoruz , gündüzleri ise keyfine göre bazen uzun bazen kısa uyuyor