Yusufsmom çok gecmis olsun canım, ben babamı 42 yaşında akciğer kanserinden kaybettim ama son evreydi hiç yaşamaz dediler ama 13 ay yaşadı Umudunuzu hiç kaybetmemistik. Babamin 4 şehirde özel hastaneye gidiyordu ve he yerd bı doktoru vardı, Ankara’da ışın tedavisi aliyordu her bir kürü 6 sene önce 6.500 liraydi , Türkiyenin her yerinde baldır ,propolistir aklınıza geliyorsa her şeyi getirdik maddi anlamda elimizden gelenin fazlasını yaptık, yurt dışına bile goturcektik nakil yaptırmaya çok riskli olduğunu söylediler ve her yerine yayılmıştı artık kurtulmaz dediler😔 çok tedavi gördü ama ne fayda, babamda cigerinde leke ver demişler babam onemsemeis 1 sene sonra 4. Evre oldu ne yazık ki.
Canım sağlıklı beslenme çok önemli, aricilarda propolis satılır mucizevi bir şey öneririm, babama çok faydası oldu, şekerden uzak dursun bu dönemde beslenme çok önemli, ama özellikle propolisi tavsiye ederim
Babamin kan tahlilleri alındı, rontgenleri çekildi, pet yapıldı( ilaçlı akciğer filmi) , 1 hafta 10 gün bekledik sonuçları ve kötü huylu tümör olduğu anlaşılmisti. Metastaz yapması sorun oluyor ne yazık ki ama 1. Evre rahatlıkla atlatır inşaallah korkunuz olmasın içiniz rahat olsun, babama hiç yaşamaz dediler akciğer bitmiş dediler ama 13 yaşattı Rabbim o yüzden içiniz rahat olsun 🌸