Secuuss XX26 aynen herşeyi denedim bi o iyi geldi bana ama benmde full su değil tabi öle pütürlülük var gürültüsüde geçti ama mama veriyorum ben
Dilek00 Masalmmmmmm kaka yaptıgı anı yakalayabilirseniz lazımığa yaptırın hem temiz olur herye bulaşmaz hem bebeginiz o pozisyonda rahat dışkılar, tuvalet iletişimidir bunun adı araştırın isterseniz videolar ve kitap
Annepandaa Masalmmmmmm ahh ahh yapsada taşsa dediğiniz zamanlar oluyor. Kaka bekliyorsunuz. İlk zamanlar gürültülü cıvıktı bizimde. 4.aydan sonra gürültü azaldı ek gıdadan sonra cıvıklık gitti.
Oldugugibibiri Masalmmmmmm ben de sulu diye merakımdan doktora göstermiştim fotoğrafını anne sütü İle besleniyor gayet normal demişti. Gürültülü kaka yapıyor olmasının nedeni bağırsaklarda gaz olması. Benimki de öyle yapıyor.