Masalmmmmmm benim de ayda 1 kilo almış olmasına rağmen böyle bişey varmış. Açıkçası her doktor, doktor değilmiş ben bunu da öğrendim gördüm. İshal olmasa demekki daha fazla kilo alımı olcaktı. 2 aylıkken rotavirüs aşısı yaptırdı ilk gittiğim çocuk doktoru, normalde kaka tahlili yapıyorlarmış süt alerjisi varmı veya laktoz intolorensı ona göre rotavirüs aşısı yapılıyor veya yapılmıyormuş bunu da gittiğim en son doktorda öğrendim. Siz yine de doktorunuzu değiştirip ne olur ne olmaz kala tahlili isteyin en azından varsa problem öğrenir içiniz rahat olur. İshal demek sıvı kaybıda demek