yalnizbirisi -erCansu- sen farkında olmadan o bir yerde izlemiş belliki ve hoşuna gitmiş gönlü olsun yap annecigi 😍 kalın örgü ipiyle yap canım bence şekillerini vermek kolay olur sanki
yalnizbirisi -erCansu- Yaa ne güzel bizimde 3. Yaşınıza 4 ay var bakalım bende fikir için buraya uğrarım çok heyecanlı 😍😍😍
-erCansu- yalnizbirisi yaa canım 🤭 inanki ne fotoğraf çektirdi nede masanın arkasında durdu oushshs 🤣 görümcem in çocuğu geldi benmki kimsenin yüzüne bakmadı resmen gün yapmış gbi oldum hshs boşuna para verdgm için üzgünüm 🤣🤣🤣
yalnizbirisi -erCansu- ya bu beni üzer bende şimdiden neler yapsam diye kafamda kuruyordum geçen sene pastaya odaklandı ve resim cektirtmedi birinci yaşında zaten yerinde durmadı üçüncü yaşından umutluydum 😂
-erCansu- yalnizbirisi yaaa bende çok umutluydum 🤣🤣🤣 ama baya hayal kırıklığı oldu benm için 🤭🤭🤭 neyse ki daha fazla masraf yapmadığım için seviniyorum inan ki sadece mum uflerken cekebildim o kadar 🤭
yalnizbirisi -erCansu- ahahah en azından bır tane yakalamissin neyse buda böyle anı kalsın madem farklı tarz olmuş oldu 😂
-erCansu- yalnizbirisi ahahaha odasına gitmeyen çocuk odasından çıkmadı isgehwja 🤣 orda kudurdu essek ya 🤭