Cumartesi oğlumun doğum günü ben nasıl yapacağımı bilmiom ya ,sadece aileler olacak örümcek adam istiyor illa 3 parça örümcek adamli bişi aldım 100tl verdim ben şok 🤣 aldığım sadece balon tabak mendil ve mum başka ne yapabilirim kendim hiç bı fikrim yok fikirleriniz varsa yazarmisiniz