Benim oğlum 9 aylıkken oturdu desteksiz şimdi 10 aylık emekleyerek oturmaya geçti doktora götürmüştür 9 ay bitip 10 girene kadar oturmazsa nöroloji gidersiniz demişti şükür son anda oturdu çok korkma ama dikkatli ol sürekli oturt yanında dur bir elinden tut senden destek alsın yavaş yavaş birak ben öyle alistirdim