Balkiz20 Kızlar bebeğim 8 aylık ama halen desteksiz oturamiyor cevrem çoktan oturması lazımdı deyip deyip beni geriyor ayLik kontrolümüz henüz gidemedik sizce neden oturamiyor olabilir bı skntimi var yada zamanımı var daha beni bilgilendirir misiniz
Ayseege6156 Balkiz20 8 aylık evet normalde oturması lazım ama bebeğin gelişimiyle alakalıdır doktor kontrolünüze gidin aksatmayın beklemeyin de bence emeklemiyor filan deseniz normal de oturamaması bilemedim normalde 6. Aydan itibaren oturması lazım az çok da olsa
2guzelinannesi Balkiz20 buyuk kziim 8. Ayi 10 15 gun gecince oturmaya basladi 9. Aya akdar destejsiz oturmasi beklenir . Siz camasir sepetin oturtun. Azda olsa durmuyomu mesela benim kizim 15 saniye kadar duru devriilirdi. Birgunde oturdu resmen
Balkiz20 Ayseege6156 oturamiyor canım oturtdugum gibi düşecek gibi oluyor geçen ay doktora bahsettim oturtma alıştırmaları yap dedi desteksiz oturma minderi ne koyuyorum ama değişen birşey yok bı aydır
Ayseege6156 Balkiz20 yani doktor değilim emin olarak birşey diyemem yinede ama az çok bildiğim kadarıyla oturması lazım bu ayda hatta desteksiz yerde uzanırken kalkıp oturması bile gerekiyor ufak ufak çabalaması gerekiyor yani .. oturma konusunda hiç çabası yok mı ?
Balkiz20 2guzelinannesi aynen benim ki de öyle canım az duruyor sonra devriliyor mama sandalyesi falan oturturuyorum ama kendi oturması yok halen
2guzelinannesi Balkiz20 ayaklarina basiyor . Emekliyor donuyorsa sorun yok . Kilosuda varsa normaldir . Ben hep sert zemine backlarimin arasina otutturdum . Veya sepete koydum sepet cok etkili suan buyuk bi ihtimal one egilip biraz duruyosur siz one egilmesin diye karsiya baktirin o baktikca oturmayi ogreniyor mesle ben kumandayi gostere gistere tutuyodum bir anda oturmaya baslar
Kubrahr Aynı sorun bende de var oğlum 9 buçuk aylık düzeltilmiş 7 buçuk aylık hala desteksiz oturmuyo 2 haftaya oturmazsa mecbur nörolojiye götürcem. Bence sende aksatma canım bi göster en azından için rahat olsun
Balkiz20 Kubrahr bende doktora tekrar soracağım canım bu ay bakalım olmadi bı kaç görüş alacağım bu konuda çok canım skliyor umarım bı sknti yoktur
Balkiz20 2guzelinannesi Cqnim donmede sknti yok sürekli döner vazitte evin içinde şuan için emekleme yok ama ddigim gibi tamamen desteksiz ourmada yok tavsiyelerin için sağol deneyeceğim
Kubrahr Balkiz20 inşallah yoktur beni geçen ay çocuk doktoru nörolojiye sevk etti. Biz nöroloji doktorunu telefonla arayıp sorduk 1 ay daha bekle oturmazsa öyle getir dedi. Çünkü bildiğim kadarıyla en geç 8.ayda desteksiz oturmaları lazım. İnşallah bi sıkıntıları yoktur. Dönmesi falan nasıl oğlum dönmeye bile yeni başladı pek üşengeç kendisi 😒
Balkiz20 Kubrahr Canim bizim donmede falan hiç sknti yok sürekli dönüyor hatta ama oturma durumu sknti neden olabilirmis doktorunuz size bilgi verdi mi canım bana sadece oturtma alıştırmaları yap dedi başka da bı şey demedi
Kubrahr Balkiz20 yok herhangi bişey demedi kan tahlili yaptırdık onda da bi sorun çıkmadı. Böyle konularda uzman doktora yönlendiriyolar zaten pek bir açıklama yapmıyolar. Bende bol bol teşvik ediyorum sepette falan deniyorum. Mama sandalyesinde ve kucağımızda oturunca sıkıntı yok ama yere bırakınca mızmızlanıyo bizimki
Balkiz20 Kubrahr Tam anlamıyla aynı durum canım mama. Sandalyesi de falan bizim ki de oturuyor su sepette oturtmayı bende deneyeceğim
Balkiz20 Kubrahr umarım bebislerimiz en kısa zaman da bu durumu başarır canım insan ister istemez çok geriliyor vve üzülüyor
Burcubatur Bugün tam 9 aylık canı isterse oturuyor istemezse oturmuyor doktora da götürdük çok şükür bir sıkıntısı yok ama her çocuk farklı olur sıkmayın canınızı
Balkiz20 Burcubatur inşallah bizim de bı skntisi yoktur canım eşim şuan görev de o gelsin iyi bı doktor araştırıp götüreceğim bende