17062019 NukleerBaslikliKiz Çok teşekkür ederim😊 Ama trileçe zaten genel olarak zor bir tatlı gerçekten
Prettywoman91 Off süt ürünleri diyeti yapıyorum yapmayın bunu 🥲 harika duruyorlar ağzım sulandı valla ellerine sağlık bol kazanç💕
ilkbahar 17062019 helal olsun bu arada hamile değilim ama aşeriyorum tatlı şeylere😃 ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar, bol kazançlar
Vera1810 17062019 sen bu işi biliyorsun ellerine emeğine sağlık çok güzeller eminki tadı da mükemmeldir
17062019 1Dost Beyaz kuvertur çikolatanın içine yağ bazlı gıda boyası koyuyoruz hangi rengi istiyorsak bu şekilde çıkıyor 😊
17062019 1Dost evet 2 çocuğum var. Biri 8 yaşında biri 2buçuk yaşında. Bu tarz şeylerle çok ilgilendiğim ve sevdiğim için vakit yaratıyorum diyelim😍😊