17062019 https://imgyukle.com/i/k32VNI https://imgyukle.com/i/k32nqf Nasıl kızlar içi kek dışı çikolata enfes oluyor.
17062019 YadeeeeeAsel Teşekkür ederim evet ben yapıyorum. Kalıpları var ve süsleme işi de olunca ortaya böyle birşey çıkıyor🎀😍
NukleerBaslikliKiz 17062019 Maşallah çok güzel görünüyolar. Hiç öyle becerilerim yok dün bi trileçe yapayım dedim kupkuru oldu çekmedi sosunu 😄
17062019 NukleerBaslikliKiz Çok teşekkür ederim😊 Ama trileçe zaten genel olarak zor bir tatlı gerçekten
17062019 Eymenegeli çok teşekkür ederim 😍 yeniyıl için böyle birşey düşündük yaptık bakalım inşallah satışlar iyi gider