Honki_Ponki ilkbahar zaten bana sorar begendim der bende güzel yada degilse onaylarım bazen bende kendi begendigini alır gecen bitakım oldu güzel geldi de bunda kararsız kaldı işte
ilkbahar Honki_Ponki ben de kararsız kaldım kanki, tekrar renklere baktım ama gene karar veremedim aklımdan acaba başka seçenek yok mu diye geçti💆♀️
Honki_Ponki ilkbahar Çarsıya indimi alır genelde de sitelerden pek alıs veriş yapamz nadir yapar oda kırkta bir olur ya olmazsa diye işte gecen aldıgı spor takım güzel geldi bak buda güzel gelirmi işte onda. Kararsız kaldı
Honki_Ponki ilkbahar Diger iki renk güzel degil di bunlar hem kış hem sonbahar tonları ya ondan aman krndi kara versin napam ben 🤭😂
ilkbahar Honki_Ponki ilk attığında rengi çok güzel geldi sonra diğerini atınca bu da güzelmiş oldu, sonra hangisi daha güzel acaba diye düşününce iki renkte aynı güzellikte geldi 💆♀️😃
ilkbahar Honki_Ponki ben baktım kullanıcı adını bulamadım bi tane var geçeen söylediğin kullanıcı adından ama o da değişik şeyler paylaşmış hiloş değildi galba 💆♀️🌼sen biliyosan etiketlesene soralım nerde diye 💆♀️🌼
Nik_mik_yok Honki_Ponki Ay güzel değil bu ya Betüşe. Fazla kadınsı .fulla da çok güzel triko elbiseler vardı . Hilale dedim hatta giyermisin diye ama istemedi. Bana da boy ve kilodan yakışmaz 🤣🤣 ama gözüm kaldı valla , gidin onu alın çabık