Honki_Ponki kanki kendi beğeniyosa olabilir ikisi de 😊 18 yaşına gelmiş sen neden uğraşıyon o baksın beğensin, gelip sana sorsun anne beğendim sen de beğendiysen alalım mı diye 😊 ya da direk beğenip alsın 😄 vala ben iyi kötü kendim alıyodum o yaşta annem gelmezdi zaten alınca görürdü 😁 bizim zamanımızda böyle internetten alma da yoktu 😊