Bnn2021 Aslizngnkck 5 damla verıyorum canım cok ıyı gelıyor kızıma gaxı olmadıgında bıle vermemı onerdı doktor bagısıklık sistemini duzenler dıye ınsallah senın bebısınede ıyı gelır
Nesvol Aslizngnkck ben sab simplek ve relactaz kullanıyorum sab simlek sabah öğlen akşam 10 nar damla veriyorum emzirdikten sonra