Eylulbebek1 Berensln canim 2 aylıkken falan geçti hemen geçmiyor ama sağlığı yerinde ya geçer zamanla telaş yapma
Liyamomyy UmayGmz bizimde sarılığı kız vardı 11 olunca bı daha bakmadı doktor yüzünde ve gözlerinde kalmıştı doktor iki aya gecmeyenilir ama merak etme dedi ozmn keşke bakssydi demiştim şuan 34 günlük hala çok hafif gözlerinde var
UmayGmz Liyamomyy gözünden 40 ında çıktı bizim gözden zor geçiyor en son gözden gidermiş acıbademe gidiyoruz ve doktorumdan çok eminim güvenim sonsuz oldugu için hiç sorgulamadım
Kalpsizim33 Berensln maalesef başka yolu yok annesi siz çok emzirip bu süreci kısa zamanda atlatırsınız inşlalh değeri 16 üstü doktorlar ciddiye alıyor 9-10 gibi olan değerlerde seyrek kan tahlili yapılıyor