Berensln Arkadaslar sarılık olan bebeği kan tahlili dışında değerlerinin ölçümü Baska sekilde yaptıran var. Mı cunku her seferinde bebeğimden kan alınması onu da beni de olumsuz etkiliyor
UmayGmz Berensln malesef bi yolu yok doktorda emin olmak istiyor bizim 18.6 idi 11 e düştügünde aldı doktor bu şekilde emzirmeye devam et dedi 1 hafta sonra geldigimizde rengine durumuna baktı ve kan alıp canını acıtmak istemiyorum geçen ki sonucu iyiydi daha da iyi olmuş demişti ama düştügünden emin olmak için 11 e düştügünde almıştı geçmiş olsun bebeğiniz sık sık uyanmıyorsa sağıp şırıngayla 1 saatte bir 30 cc verin benim kızım bu şekilde çok güzel toplamıştı kendini
Aa33 Berensln malesef benim bebeğimde de sarılık vardı sürekli bu durum yaşıyorduk başka yöntem yok diye biliyorum , başkasının gözle bakıp aa gecmıs demesine aldırmayın sağlık ocağında bana üstten bakıp geçmış dediler meğer çocuğumun daha artmış bunu ben farkettim
noluyoya Berensln bizim ilk önce vücüdünğ komple soyup bi cihazla bakmışlardı ve bilurabin 17 çıkmıştı emin olmak için kanda da bakıldı 18e yakın çıkmıştı o da ama en güvenilir kan sanırım arada 1 değerde olsa oynuyormuş çünkü.
Yasemin38 Berensln yok canım malesef başka yöntem. En güzel yapabileceğin şey beslenmene dikkat edip bol bol su içerek günlük 2.5 3 litre ve sık sık saat gözetmeksizin emzirmek
Liyamomyy UmayGmz bizimde sarılığı kız vardı 11 olunca bı daha bakmadı doktor yüzünde ve gözlerinde kalmıştı doktor iki aya gecmeyenilir ama merak etme dedi ozmn keşke bakssydi demiştim şuan 34 günlük hala çok hafif gözlerinde var
Berensln Aa33 arttığını nasıl anladınız? Bixim göz bebekleri beyazladı normale döndü ama yüz hafif sarı hala,, bacaklar geçmis dedi eşim ama ne bileyim bir de eskiden cok uyurdu cok sukur sımdi uyanıyor kendiliğinden geçmiş olma ihtimali yok mu acaba
Byzzzx Bizde de vardi ilk dogdugunda maalesef surekli kandan bakiyorlar ama en son gittigimizde alindan bir cihazla bakmislardi ama doktor biraz gecmis gibi gozukuyor emin olmak icin alindan bakalim demisti doktorunuza sorun bence
Leylahcr Berensln vücuttan da bi cihazla bakılıyor aslında ama en doğrusu kan tahlili sanırım. Değeriniz kaç endişe etmeyin bizim ki 40 günden sonra geçti ve sadece 2 defa tahlil yaptım.
Aa33 Berensln kendi kendine geçiyor zaten bol bol emzirme ile geçiyor bol bol emzirdikçe başka bir yöntemi yok , birde çok ilerlerse tabi ışık veriliyor hastanede tabi onu doktor söylüyor ben arttığını bacaklarına kadar sarısı indi oradan anladım normal gibi görünüyordu sonradan gözleri de sapsarıydı kenarları daha da artmıştı zaten en son gözlerden sarılık gitti
Noname21 Berensln ates ölçer tipi vücuduna dokundurup bakılıyor yüzüne vücuduna falan bakıyorlar ama ortalamasini3aliyor. Genede kandan bakılır. Biz her gün verdik ilk bir kac gün.
Nuray23 Biz bir kere kan verdik yüksek çıktı bı gece yattı sabaha cihazla ölçtü tamam inmiş dedi taburcu etti. Başka kan filan almadi
Eylulbebek1 Berensln anne sütü sarılığı da olabilir canik 45 günlük olmaz zaten riski yoktur ki bizim ilk 2 hafta hep gittik 3 gün arayla hep delik deşik olmuştu kızımın elleri malesef ama hepsi onun için ama benim kişimde anne sütü sarılığı vardı yeni yeni geçti rengi
Berensln Aa33 yüzünden Baska bir yerde göremedik en son yüzde sanırım kalıyor yine de tedirginim işte analık duygusu
Berensln Eylulbebek1 evet anne sütü sarılığı dedi bir Baska doktor,, peki nasıl geçer ya da geçmiş midir acaba??