Kızım 16 aylık daha iki haftadır falan emekliyor bir iki ay öncesine kadar doğru düzgün basmıyordu bile çocuk doktorları şaşırıyordu niye basmıyor diye norolojiye götürmemi söyledi doktorlar götürmedim yüz üstünden sırt üstüne donmesine 10. Ayda olmuştu zaten hiç alıştırma falan da yaptırmadım kendi haline bıraktım ne zaman hazır olursa o zaman emekler yürür on beş gün önce bianda emekledi artık basıyor ben yürütünce adım atıyor ama tek basına ayakta duramıyor hala oda olur zamanla