Gamzeburkan Nur76 yanı bence kakayi bekletmemek lazım benim kızım pişik olmustu neler çektik neler. Zamanla düzene oturur az sabredin
Nur76 Gamzeburkan bende pişik olmasindam korkktugimdan zaten hemen almaya calisiyorum ama almasam daha kötü olur haklisiniz biraz sabretmem gerekiyor sanirim
Eminos Nur76 kakali bezle bebek uyumaz bende sleppy kullaniyorum oğluma ama cisli bezi degistirmem aksam bagladim ogluma sabah uyaninca değiştiririm
Nur76 Eminos bizimki kaka yapiyor iste cisli olsa arayi uzatirim ama kaka olunca degistirme gereksinimi duyuyorum aglamasa yada uykusu kacmassa sorun degil ama onalrda olaalcak sanirim sonucda oyuncak bebek degil ya hep sakin olamaz kanisina vardim😂😂
Nur76 Iscan Evet haklısınız bir şey olmasına gönlüm razı olmaz ve dayanamam ya uykusuz kalırım daha iyi
Nur76 kskfrd evt cok hizli degismeye calsiyorum ama o aglama tutucna 1 dakikalik isim 5 dakikalik oluyo
UzayliOzge Nur76 kaka yapması 2. Ayda falan azaliyo sabret canım sleepy kullanma benim oğlumda pişik yapti. Migrosun kendi bebek bezi var efsanee
Akinbebek Nur76 bazı bebekler altlarının açılmasından hiç hoşlanmıyo sizin bebişinizde öyle anlaşılan ilerde inşAllah atlatır bunu sizin içinde çok zor
Nur76 Akinbebek ay sorma ya yani inanjn bazen esimle beraber zor temizliyorum he oyle diyim 1 dakkalik işim oluyor 5 dakka panikden elim ayagima dolaniyor terliyorum😂
Nur76 Morusevenanne genelde oyle yapiyorum ama bazende temizliyorum emziriyorum yerine koyunca hoopp kaka sil bastan
Nur76 NilMomm bende hic bekletmedim ama umarım duzelir yinede degiscem pisik olmasi daha cok uzer beni
Yagmurtekin Nur76 kaka pişik yapar. İlk 2 3 ay bizde de öyleydi şu an 6 aylık 9 gibi yakıyorum bezini sabaha kadar duruyor kaka yapmamışsa eğer.
Yagmurtekin Nur76 bende aynı şeyi söylüyordum herkes daha da zorlaşıyor diyordu asla inanmıyordum ama çok doğru her şey daha da zorlaştı artık. Öyle böyle büyüyecekler inşallah 🌺
Almilam07 Nur76 düzene oturur canim merak etme gece gündüz ayırt edemiyor su an bebegin o duzeni bi otursun vücudu da ona göre çalışmaya başlıyor